close

kaoshi.jpg 

睇到無?世風日下.....出貓?!

主角系邊個我就唔講啦,哈哈哈,相信她都應該知道我會Post上來的~
桥真的唔怕舊,至緊要受!將D答案寫系字条,貼上尺....已經是我中學的時候做的啦!我相信出過貓的人系做過甘的事情,當然比呢招更加勁的,相信都會有!(出貓的,講下來比我八下,等我防下我D學生!)

真的想講,貓紙寫的野,真的好烂搞笑咯!吊~
仲有,用D shortForm睇到我都唔明....略略睇過D答案,D野好似我中學時候有上的課....我唔系講你(貓紙主人)甘浅的問題都要出貓,而系個課程好似好爛簡單,我念你(貓紙主人)上堂的時候,一定悶爆!(因為上堂時間,有收到她Send黎的短訊!)。

咪再浪費時間上無謂野咗,黎上我堂啦!
各位,我收費好爛平嫁,有興趣比我知啦~不過,學生我都唔系隨便收的....有吊到無?
哈哈哈哈哈哈.....

-end

arrow
arrow
    全站熱搜

    Jane82 發表在 痞客邦 留言(4) 人氣()