close

yumiao_done.jpg 
睇到呢張,就應該知道我講乜啦!

睇啦!睇啦!呢個咪我Blog新開張時吊陳×苗的版咯!
圖里面有3個圓圈,就系她比我的文啦!仲有製牛牛的文(只是少少,我自己要加D料)
整个版就系,唔知講乜,無Point!主圖都無!你話喇,我應該吊她無先?過後先補個插文來(左上角),而且個補文仲同個版完全唔拉楞Gek!打題打都傻9傻!
結果我都覺我自己好爛勵害咯,竟然比我整到似樣的版出來~真的有吊到嫁!哈哈哈哈
個3隻漫畫牛牛,就系動用人際關系請人帮手畫嫁喇~靚唔靚啊?我覺得好得意咯...我仲叫他帮我畫隻超可愛的,畫好就Post上黎同大家分享,所謂獨樂樂不如眾樂樂啦~
你知啦~我份人最鍾意同人分享的~我唔自私嫁!哈哈哈哈哈....吊!買花讚花香!

-end

arrow
arrow
    全站熱搜

    Jane82 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()