close

Photo deal.jpg 

睇到未啊?!!!

唉....最近少咗寫Blog,皆因就係來咗個新主任咯...咩都要改!
睇到未?有時我都在懷疑緊究竟係D記者有問題,抑或我主任有問題....不過答案終于出來啦!係我無問題!!吊到咧?!
每日D時間就係化係改呢D錯字~Actually,睇清楚一D,其實都唔係錯字,係D句子的讀法——即語病咯~
她都痴孖筋的!係要換,唔係又換!!
例子:今日小明、小花同我一起晚餐。
係都要改:今日我、小明同小花晚餐。
離谱例子:××地方解碼。
係都要改:解碼××地方。
其實兩個句子係無問題的,皆因我都有問過D專業人士...他地都話係無問題!
But,點解她要改——原因只有一個!就係她爽!她鍾意咯!!頂~

Btw,我依然會忍一忍~點講,她都係我新主任,多少都要比個面她!
新年後返來,如果再係甘!我一定唔會再忍讓~
絕對唔會再浪費D時間係度~吊!

 

-end

arrow
arrow
    全站熱搜

    Jane82 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()