close

前几日,有幾個朋友話,娟啊,你的Blog有粗到喔~可以唔要甘粗無?
Sorry!唔可以喔!你無睇到我的Blog的名叫——粗樂園咩?如果唔粗,點衬個Blog?如果你嫌粗,甘就咪睇咯!
我又無攞住枝槍,指住你的頭,逼9你睇!!And Then,我無理由為咗遷就你地,就將個Blog的名換咗去,之後扮爛斯文甘,寫個D好斯文的Blog咯~Sorry!我做唔到!

前几日,D朋友(同上面我提及的一班)講,喂,娟!睇咗你的Blog啦!但唔似你平時咯!好粗啊!
唔似?你話啊?平時的我好斯文咩?哈哈,多謝先!
Actually,你認識我又有幾深?我阿媽生我出來既,都未必了解我!有時,我自己都未必了解我自己啦!何况係你地~
話我斯文?只不過,你少聽我講,或者我少係你面前講姐!你無聽到,并不代表我唔講!我唔講,亦不代表我斯文....我認我有時候會粗鲁,講粗口....但,我亦有斯文的時候~只不過....甘既我,比較少見亦難尋~
But,我係屋企絕對係唔講既!我有我原則...

我知!我知!我知!女仔講粗口有失儀態~~甘又如何?呢個世界,係咪女仔就唔可以講粗口?講粗口就證明無家教咩?我係有家教的人,多定少唔係我自己話... 我同你講,粗口,亦可以好斯文甘講出來的~吊!

-end

arrow
arrow
    全站熱搜

    Jane82 發表在 痞客邦 留言(7) 人氣()