close

CIMG1395.JPG 大年初一,勁好料!

CIMG1421.JPG 初二,食我地唔死!

dinner.jpg 年三十,重料打邊爐!done.jpg 撈生咯!吊你~

呢次系新年返黎後既第一次Blog!
好久都無時間碰Blog啦!心虛中啊~哈哈哈哈

新年返黎寫咩?咪就系新年既野咯,仲有咩喔又?攞吊既~
新年最忙既時候就系玩煮飯仔咯~
忙到大家~~~妖!
原本我地一家人只想過個簡單既新年……點知,人算不如天算!
點解話要簡單新年?皆因我地屋企仲帶緊孝既~不過已經系第三年啦!明年就可以正式過年!老虎,你等我!!!

新年既指定動作同活動系咩咧?
哈哈哈……咪就系——食同睡姐嘛~我知,有D人當然吾系甘啦~我認我系甘嫁,如何?
又咪話,齋食無做……年三十個餐咪就系本小姐準備咯!
個餐,認真豐富咯~單看個相就知啦!食到大家口咩咩啊!
你咪看到只是打邊爐,其實要準備D料就有排我做~
而且,重點唔系D料咯!而系——煲湯啊!!!!
鮑魚雞湯!!!直程正到爆啦!!!哈哈哈哈~
想唔想試下咧?想,咪來我屋企咯,本!我家隨時歡迎嫁!

吃完年飯,做咩好?
哈哈哈~當然傾計啦~~~最重要當然系撈生啦!!
撈生呢味野就只有大馬先有嫁~
最黑人憎就係——我廿七既時候就開始撈到年十五!夠力~今年我最發啦!
點解要撈?當然系要大家風生水起啦~最重要——身體健康啊!!!

初一、初二既又系邊個負責?當然輪到我家既大佬同大家姐啦~唔通仲系我咩?傻啊?!
機械都會累啦~何況我系人?點都要比個機會人家表演既~
我自認我既本事無他們甘好咯~我D野,只系出現在報章上咯~哈哈哈~唔系串啊!事實來既,唔信?看報紙咯~
咪話單看相,食落真的好好味嫁!又唔系我要認叻~
你可以親身來試下~看約到時間無咯~無話唔得既~
唔怕嫁!!哈哈哈哈~~

arrow
arrow
    全站熱搜

    Jane82 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()