close

要帮就帮,唔帮就咪鬼出聲!吊你!!!!
咪係度扮晒蟹'S~~~~馬海!!!

朋友
呢個字,你點解釋?
係咪有難同當?有福同享?

甘,同事呢?
你又點解釋?
有福同享,有難你當?
我唔知道……
我只係知,呢叫人情,要還既
既然我無將你當朋友看待,自然當你幫我既時候,就係人情啦,係咪啊?

我唔明白,點解有D人可以甘……
當自己有事,要人地幫手既時候,就一定要人地幫……
但是,而家人地有難啦,要你幫手啦~你就用一大堆爛借口去退堂!吊~

我真既火都黎……

我隔離個兩個好無腦
一個之前去生仔,另一個屋企有事請長假,自己做唔切D野要人幫手
好喇,而家輪到人地去生仔啦,翻轉要你幫手,你就話唔得閒~仲有,講,我無時間幫喔,而且我D時間唔系甘黎Stanby比你地喔~
哇佬~咩人黎既又?點可以講甘既野又?

我知道我自己無資格話人地……
喂,講真既,若果我真的有空檔,我一定幫手……只不過我既工作每日都做唔完……
你係咪問,可能人地都有野忙咧?
如果真既忙公事,Fine!我無說話講,但系你用D借口真既有爛到咯!
直接D推人啦,講甘7多做乜?
個時候,我真有唔爽到嫁!


但,我又可以做D乜咧?哎~同事,相處都要靠技巧……
呢D野,真既唔想講~任由他們咯~
我只是把他們當好好好普通既同事,唔想有深入既關係

就算午餐食飯既時候,我唔會同他們一起。差唔多有年幾瓜……
係既,我系有串到啊~唔中意就係唔中意……
同他們去午餐,他們最中意做咩?指定活動就係——講人是非
我都唔係聖人,有時都會講下人地……
你講我串,講我乜都好……
我——就系唔中意同呢班廢材大嘴巴同台食飯!

arrow
arrow
    全站熱搜

    Jane82 發表在 痞客邦 留言(3) 人氣()