close

  CIMG1517.JPG 唔知乜凍鮑魚

 CIMG1519.JPG 忘9記乜咗……


CIMG1527.JPG 排骨啊!

CIMG1518.JPG 鵝掌黑碳豆腐


CIMG1529.JPG 海鮮焖飯

CIMG1536.JPG 嗱!爛吊廚師!

 

又隔左段時間來寫Blog啦!
講真的,忙可能係一個借口,但無可否認忙真的可以做一個非常稱職既擋箭牌!!吊~
唔知道係咪個個人都想人地知道你有幾威水?有幾叻?交早前,自己仲細,真既好爛在乎呢家野,但一段時間,人好似長大咗甘,唔在乎得甘多了……太過在乎人地的念法,自己好爛辛苦……甘,你呢?
看到D相係咪留曬D口水出來哩?賣相勁好咧?好好味?哈哈……你錯啦!對於本小姐來講,呢餐真的食到我嘔,咪講9我爛屎,有好野擺係面前,要懂得珍惜……我爛吊?呢個廚師仲更加爛吊啊!我食緊鮑魚時候,講埋D羊胎盆,食緊都唔覺開胃啦!話咩背向天乜都可以食!講到自己几爛浮誇!頂9他唔順~
話又返來,點解講個廚師爛吊呢?講話都唔經大腦,講自己不注重獎項之類的,其實自己最介意有無人認識他,有無人知道他摞過咩獎項!
一邊做訪問,就一邊講自己參加過咩賽事……摞左乜!媽吊他……又講不在乎?點解3句唔埋就獎項?
總有講自己識彈鋼琴,彈到第6級,呢個時候,我忍唔住講,第6級?哇,好勁喔!他直程High左甘,我跟住就講話,但第6級都不可以教人既……你可以想像我爛吊甘講剛才既說話嫁!!哈哈……爽!
總有,講自己跆拳道考到黑帶喔~甘爛叻,做乜7要做廚師列又?真唔明呢D人……又講自己讀得書少,不過去過好多個國家咯!媽嗨,你聽到甘既野,會唔會Dap他?總有一樣野,睇左都要吊人!咪就系他既Menu咯……什麼花前月下輕私語,吊,呢估乜7?咪就系蟹肉芝士「炬」飯姐!什麼紫氣東來,一掌定江山,你估又系乜7?咪就系鮮鮑扣鵝掌啦!你肚餓既時候,仲會念D名的由來無?根本都唔拉剛既野來!起D名來托咩?摞吊~你看到菜單來,又要估系乜菜式,唔洗食啦,吊!!

 

-end

arrow
arrow
    全站熱搜

    Jane82 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()