close

 CIMG1625.JPG  
你地睇!!人家要收碟,我既朋友仔好似好餓~
CIMG1624.JPG 呢個應該係鴨!
CIMG1626.JPG 羅漢斋呱CIMG1633.JPG 蝦來嫁!!!
CIMG1635.JPG  荷葉飯~~CIMG1650.JPG Before……
CIMG1645.JPG After…… 哈哈哈……

朋友結婚,新娘唔系我!哈……當然啦!仲有排……
之前去參加前同事既婚宴。講真既,你知道朋友結婚,有咩反應?我,真的好高興……我好中意朋友搞結婚,而且我覺得好Sweet,而且結婚應該係一件好興奮既事情……但,唔知點解,D情侶都會因為結婚而吵架……?忍讓下,遷就下,就萬事都可解決……吊,我知講就容易,做就難嘛!結咗婚,大把時間比你地吵啦!
咪講唔開心兼無答案既話題!馬海,係我自己講9出來……對唔住!
話又講返來,個晚既宴會既食物唔差!廚師好似知道每個人的食量甘……何以甘講?看到D相喇?張張都係美人照鏡甘,張張都係食清光!頭盆(冷盆)每個人都系一兩啖就Finish喇!接下來,魚翅喇!每個人都系一碗就完,只剩下一碗都唔到啊!哈哈哈……跟住就係鴨同魚,都係清曬!再來,齋菜,每人一塊冬菇,幾塊西蘭花,兩塊豆皮……清曬!你地想講,係咪餓鬼投胎咧?係啊!點?哈哈……
食到差唔多,你念我地都應該飽了喂?哈哈……蝦一上台,就講Bye Bye喇!無曬~到了炒飯,尤其係荷葉添!通常都會剩,大家都係意思一碗仔甘!但,我要同你講,我地將它清曬!
最後既甜品,我地都無放過咯~依然Clear!一樣無比面……
主人家啊,主人家!我地唔係映射你孤寒!我覺得呢次既婚宴,Well Done咯!有幾多婚宴D菜係食唔曬?要倒?要打包?好多……好多第三國家既人民無啖好食,我地有得食,已經好好彩。而且將食物食曬,代表個間餐館D菜式唔錯,而且我地大家好有美德!哈哈哈……

arrow
arrow
    全站熱搜

    Jane82 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()