close

CIMG1471.JPG 開餐咯!仲等咩?等運到咩?!CIMG1456.JPG CIMG1469.JPG 叭叭聲~~~CIMG1444.JPG  收錢啦~喂!要贏就喳喳臨啦~CIMG1446.JPG 你一句,我一句!要講?舉手啦~CIMG1452.JPG 秉緊神!咪嘈!CIMG1440.JPG D野,有靚到咧?!

 

喂!福建人最重要系乜?
年初九拜天公啊!!!!!!!!
死蠢~阿SIM!
呢個環節,系我最最最最最中意嫁!看到有幾多只「最」字,就知道我幾中意啦!
呢次既天公日子,系星期日,第二日大家都要返工,所以唔多人……但依然好高興!
我屋企唔興,只有我乾媽有做~
看到嗎?系咪好正啊?
唔知你既感覺如何,But我真的好喜歡個種大家自己屋企人圍系一起既感覺~
可能,我來自單親家庭吧!單親家庭既小孩,最重要既就系家庭溫暖啦!
唔講你唔知,之前我屋企真的比唔到個感覺……好慶幸我仲有乾媽呢家人!
並不可以講完全無……可能之前自己都無付出任何,抑或付出得唔夠多吧……而家,我家開始有呢「溫暖」感覺啦……
我期待變得更好~
看到嗎?
大家一起爭野食!仲有,拜天公仲要摞個綵頭——買字!大家夾錢、或者一人一份!若果唔中,就系——搭沉船咯!
哈哈哈哈~下次再來!

食完野,就繼續傾計……一直傾到大家有倦意啦~收拾後就訓覺咯!
第二日,無有怕!都有好多正野食,只可惜我無Attend~要返工啊?!哎~~~

都繫個句:老虎,你等我!!!!

arrow
arrow
    全站熱搜

    Jane82 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()