close

CIMG1499.JPG 人地媽咪煮既~賣相麻麻姐,味道——得!CIMG1497.JPG 哈哈哈~又撈生咯!點?吹我唔脹咯!CIMG1500.JPG 我媽咪煮既!賣相唔好??你講啊?!吊你CIMG1503.JPG 開餐!開餐!Yummy!

年,終於過曬啦!
今日,系年十五,最後一日啦!
點過?中國情人節喔~
但系,無情人可以點過咧?嗯,念左好久咯!最後,家姐一個電話來!一個詞形容——開心!
又可以同家人同歡樂啦~
甘多餐都系我、大佬同家姐出手,呢次輪到邊個?
細佬?

哈哈哈哈哈……錯!!!系我老媽子啊!!
仲唔掌聲鼓勵?醒D啦~
我細佬做咩?當然個D阿四要做D野啦!死蠢!
看到黑黑一碗野無?哈哈哈~係啦!咪就係我老媽子既傑作咯!
名字:冬菇海參燜雞
講真的,任我點搵都搵唔到海參出來!喂!海參,你快死出來比我食!!!!!
原來~原來~海參融化曬啦~係個汁度……頂!
唔好怪我老媽子,皆因系我家姐咯~走去燜多幾次……結果?乜都無咯!妖~

喂,雖然個賣相唔多討好,但點都要比鼓勵我媽既!!
食落,唔差!!!講真嫁!
另一道,就系另一位先既老媽子傑作~
掌聲咧?醒D啦~~下下要我提~
至於咩名堂,我就唔知……就叫一鍋熟啦!
哈哈哈哈
裡面真的乜都有,仲系熟左,唔叫一鍋熟,叫咩?難道你有好提議?講來聽……

雖然呢餐飯局,老媽子缺席,但真有——媽媽的味道……
我老媽子好少落廚……通常都系我地幾兄弟姐妹服侍我老媽子
你咪話我媽蠢啊,呢叫好命啊!有本事,你叫你媽唔好煮,你日日煮比你媽食~

arrow
arrow
    全站熱搜

    Jane82 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()